Lazerlipoliz Nedir?

Op. Dr. Alper Tuncel - Ekim 12, 2009

LASER Liposuction Nedir?

smartliponedircihaz

Klasik Liposuction’ın bazı dezavantajları nedeniyle uygulanamadığı veya operasyon korkusu olan hastalarımızda güvenle uygulayabileceğimiz, 1-2 mm ilk girişim deliği ile yapıldığından iyileştiğinde kesi izi olmayan, ameliyathaneye girme gereksinimini ortadan kaldıran, ancak sedasyon gerekli olan durumlarda ameliyathane gereksinimi olan, çoğunlukla hastanede yatma gereği olmadan hastanın klinikten çıkıp yürüyerek evine gidebileceği, minimal invazif yağ aldırma işlemidir.

Kimlere LASER Liposuction Yapılabilir?

Liposuction olabilecek herkese yapılabilmesinin yanında, cildi gevşek ve sıkılaşma ihtiyacı olan tüm hastalarımız yaptırabilir ki, klasik liposuction gevşek cildi olan hastalara uygulanamaz. Bunların yanında yüz ve gıdı bölgesi, erkeklerde jinekomasti, daha önceden liposuction yapılanlar da LASER liposuction ile mükemmel sonuçlar alırlar.

Başka Nerelerde Kullanılmaktasmartlipografi2dır?

Tıp dilinde “hiperhidroz” olarak adlandırdığımız “aşırı koltukaltı terlemesi” olan hastalarımızda kesin sonuç vermektedir. LASER liposuction öncesinde bu hastalara uygulanan botox ya yetersiz kalmakta, ya da etki süresi kısıtlı olmaktaydı. Sempatektomi ise komplikasyonu bol ve riskli bir girişim idi. Bu nedenle LASER liposuction daha etkin ve kesin çözümü risksiz olarak hastalarımıza sunmamızı sağlamaktadır. Bir başka kullanım alanı ise kesi izi olmaksızın “lipom” adı verilen ciltaltı “yağ bezelerinin”  sayısal olarak azaltılmasıdır.

Maliyetleri Klasik Liposuctiona Göre Çok mudur?smartlipografi3

Tabii ki bu işlem klasik liposuctiona göre az bir maliyet farkı getirmekle beraber oldukça uygun fiyatlarla hastalarımıza sunduğumuz bir seçenek olmaktadır. Kaldı ki liposuction ile ilgili iş gücü kaybı, bazı hastalarda klasik liposuction’ın şu ya da bu nedenlerle yapılamaması da göz önüne alındığında ülkemiz koşullarına uygun bir fiyat aralığında siz hastalarımıza uygulanmaktadır.

Daha detaylı bilgi için tıklayınız